środa, 30 października 2013

Liam, Harry i Daria część 2

Liam : Słuchaj Daria muszę ci coś powiedzieć
Liam : Bo ja już od jakiegoś czasu czuję coś do ciebie
Daria : Liam ale przecież my jesteśmy przyjaciółmi
Liam : Tak wiem ale musiałem ci to powiedzieć , ponieważ powinnaś to wiedzieć http://data3.whicdn.com/images/56507717/tumblr_mjx8jw46fR1rdw38uo1_500_large.gif
Daria : …. Nie wiem co mam ci powiedzieć
Liam : Spokojnie…. Rozumiem, że ty nic do mnie nie czujesz
Daria : Wiesz tego nie powiedziałam ale też nie wiem czy na 100% ciebie Kocham ;(
Liam : Rozumiem …. To co robimy ?
Daria : Właśnie nie wiem myśl, że możemy spróbować http://data1.whicdn.com/images/51223331/tumblr_mhil9t6BTL1rdn7rdo4_250_large.gif
Liam : To świetnie tylko co z Harry’m ??
Daria : On już dla mnie nie istnieje, nie po tym co mi zrobił
Liam : Dobrze rozumiem ;)
* Daria dała szansę Liam’owi i stali się oficjalnie razem. Jednak wieści szybko się rozchodzą i doszły do Harrego, który od razu jak się dowiedział pojechał do Liam’a i Darii aby się dowiedzieć czy to prawda. Loczek nie spodziewał się tego co usłyszał *
Liam : Harry ? Co ty to robisz ?
Harry : Gdzie ona jest ??!!
Liam : Daria ?
Harry : Tak ona ;\
Liam : Nie interesuj się i zostaw ją w spokoju nie widzisz jak ją zraniłeś ??
Harry : Najwidoczniej jej nie zraniłem skoro od razu poszła do ciebie ;\
Liam : Ty siebie słyszysz ?!
Harry : Ty się nazywasz przyjacielem ??
Liam : Harry przestań ;\ !
Harry : Nie !! To koniec naszej przyjaźni odchodzę z 1D ;\
Liam : Co ?? !!
Harry : Tak ;\ Idę i nie waż się kiedykolwiek odzywać do mnie CZEŚĆ!! 

*  Harry odszedł z 1D i zespół się rozpadł. Wszyscy zapomnieli o 1D oprócz Directioners, a Harry i Liam już nie byli dla siebie przyjaciółmi> Kiedy się mijali to każdy robił wszystko żeby dopiec drugiemu. Daria nie rozumiała dlaczego Harry tak się zachowywał lecz ona nie wiedziała, że chłopak ją dalej kochał tylko nie był pewien dlatego zerwali * 
                                                          KOMENTOWAĆ :) 

1 komentarz:

  1. Jest 3 cześć, bardzo chce przeczytać ciąg dalszy tej historii?!!

    OdpowiedzUsuń