wtorek, 22 października 2013

Harry i Jade Historia cz 2

* Kiedy Harry odjechał dziewczyna wpadła w panikę ponieważ nie powiedziała całej prawdy i boi się, że chłopak sobie coś zrobi.  Postanowiła zadzwonić do niego i wszystko wytłumaczyć lecz on nie odbierał. Wystraszona zadzwoniła do Perrie która była w domu chłopców *
Jade :  Perrie ?!
Perrie : Tak ? Jade coś się stało ?!
Jade : Jesteś z Zayn’em ??
Perrie : Tak ale co się stało, masz taki dziwny głos
Jade : Mogę przyjechać ?! Proszę nie wiem co mam teraz zrobić, myślę o najgorszym
Perrie : Tak przyjedź
Jade : Okej
* Jade pojechała do Perrie *
* Dziewczyna liczyła na dużo wsparcia od swojej przyjaciółki bo wie, że ta ją zawsze zrozumie *
Perrie : Jezu ! Jade co się stało ?!
Jade : Bo… Ja ….
Perrie : Co ty ??
Perrie : Co ??!! Dlaczego przecież się kochacie
Jade : Tak ale wiesz my musimy się przeprowadzić na rok do Tokio
Perrie : No i co ? To był powód dla którego zerwaliście ?
Perrie : I co Harry powiedział na to ?
Jade :  ……
Perrie : Nie powiedziałaś mu ?? :O
Jade : Powiedziałam ale nie do końca
Perrie : To znaczy ?
Jade : Nie powiedziałam z jakiego powodu z nim zrywam ponieważ nie dał mi dojść do słowa. Oskarżał mnie, że ja go nie kocham i że byłam tylko z nim dla pieniędzy
Perrie :  O mój boże Zayn ty to słyszysz ??
Zayn : Słyszę i nie wieżę jaki on jest głupi. Zaraz do niego zadzwonię
Jade : Nie Zayn proszę on nie będzie chciał ze mną rozmawiać
Zayn : Spokojnie załatwię, że tu przyjedzie i sobie na spokojnie porozmawiacie okej J
Jade : Dobrze
* Zayn zadzwonił do Hazzy i powiedział, że ma natychmiast tu przyjechać ponieważ to bardzo ważne. Chłopak się zgodził i 5 minut później już był. Kiedy zobaczył Jade zdziwił się i zdenerwował *
Harry : Co ona ty robi ?!
Zayn : Harry spokojnie
Zayn : Daj jej wszystko wytłumaczyć !!
Jade : Harry proszę cie daj mi chwilę a wszystko ci wytłumaczę
Harry : Ehhh…. Dobra
Jade : Słuchaj ja nie chciała z tobą zerwać
Harry : To niby czemu to zrobiłaś ??
Jade : Z dziewczynami musimy się przeprowadzić do Tokio na rok. Nie planowałyśmy tego, ale niestety musimy
Harry : Dobrze ale ja dalej nie rozumiem dlaczego zerwałaś ze mną
Jade : Harry chodzi o to, że związek na odległość nie istnieje i wiedziałam, że prędzej czy później zerwiemy z tego powidu http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7rglfaYHN1rcp3ago1_500.gif
Harry : To tylko dlatego ze mną zerwałaś ?!
Jade : Tak ;(
Harry : Jade mogłaś mi to powiedzieć przecież bym  mógł się z tobą tam przenieść. To żaden problem
Jade : No ale ja chciałam ci to powiedzieć ale ty od razu mną mnie naskoczyłeś i oskarżałeś o różne rzeczy
Harry : Tak wiem i za to cie przepraszam naprawdę nie chciałem cie zranić ale załamałem się ta całą sytuacją
Jade : Rozumiem ale przesadziłeś przecież wiesz, że nie jestem jakąś naciągarą i cie kocham
Harry : Tak wiem, że tego nie doceniłem Przepraszam http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8h9wckXHN1r7yv0vo2_500.gif
Wymaczsz mi Proszę <3
Jade : ……. Dobrze ale to ostatnia szansa
Harry : Dobrze
Jade : nie zmarnuj jej
Harr : Obiecuję
* Kiedy Harry i Jade się pogodzili chłopak złapał dziewczynę za biodra, przysuną do siebie, mocno przytulił i pocałował *
                                                Komentujcie !! 

4 komentarze:

  1. Super! Bardzo mi się podoba <3 Prowadzę bloga o One Direction i jest takie opowiadnie, ale główną bohaterką jest Jade i jej przyjaciółki oraz oczywiście 1D :) Jak jesteś ciekawa to serdecznie zapraszam <3 Opowiadanie nazywa sie "Rozśpiewana historia" :)
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    A to twoje bardzo mi się spodobało *o* ŚWIETNE! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie no oki. Nie każdemu muszą sie podobać ;) ale dzięki za szczerość

      Usuń