poniedziałek, 21 października 2013

Harry i Jade Historia cz 1

Było to piękny, słoneczny dzień. Wydawało by się, że jeden z lepszych jednak nie dla Harrego któremu w jednej chwili zawali się świat.  Jego dziewczyna Jade zawołała chłopaka żeby poważnie porozmawiać na temat ich związku.
Harry : Tak słońce ?
Jade : Słuchaj musimy poważnie porozmawiać.
Harry : Słucham cię? Coś się stało ?
Jade : Bo …..
Jade : Emmmm…. Nie wiem jak ci to mam powiedzieć
Harry : Po prostu to powiedz
Jade : Dobrze…. Musimy zerwać
Harry : Co …. ?! Dlaczego ?? Co się stało ??
Harry : Ja utrudniam ?? Ja ?? to ty właśnie to robisz nie mówiąc mi dlaczego ze mną zrywasz http://24.media.tumblr.com/tumblr_m7w4vnwvI71rq5xyjo1_500.gif
Jade :  Harry ja naprawdę muszę ….
Harry : Co musisz ?? Nic nie musisz wiesz ?? Tylko zastanawia mnie to czy ty mnie w ogóle kochałaś czy może moje pieniądze i teraz znalazłaś sobie kogoś innego http://i2.pinger.pl/pgr420/f712797400264b1f5169c7ec
Jade : Jak możesz tak mówić ??!! Kocham ciebie i byłam z tobą nie dla pieniędzy ale….
Harry : Ale … co ??? Mów ??!!!
Harry : Wiesz co ? Myślałem, że jesteś inna i naprawdę mnie kochasz ale widocznie się myliłem
Jade :  Harry ….
Harry : Nie Harry ! taka prawda. Co poznałaś kogoś bogatszego ode mnie ??
Jade : Harry proszę cię uspokój się, przecież wiesz, że ciebie i tylko ciebie kocham i nie patrze na twoje pieniądze
Jade : Nie wierzysz mi prawda ?
Harry : Chciałbym ale po tym co usłyszałem jest mi ciężko
Jade : Co usłyszałeś ?? Serio ?? No powiedz mi co usłyszałeś ?! To ty cały czas sobie wkręcasz, że ja byłam z tobą dla pieniędzy i że cię nie kochałam !!
Harry : Może powiesz mi, że tak nie jest ?!
Jade : Nie Harry i proszę uwierz mi
Harry : To dlaczego zrywasz ze mną ?? Co ja takiego zrobiłem ??!!
* Jade łapie chłopaka za rękę próbując go zatrzymać, jednak on idzie dalej, wychodzi z domu i odjeżdża zostawiając tylko po sobie pisk opon *

                                                        KOMENTOWAĆ *.* 


2 komentarze: