niedziela, 15 września 2013

Liam i Daria część 2

* minął rok od zaręczyn Liam’a i Darii. Dziewczyna zaszła w ciąże tydzień po zaręczynach. Urodziła piękną i zdrową dziewczynkę. Rodzina myślała, że będzie tak pięknie, jednak okazało się, że Liam musi wyjechać w trasę i dopiero wróci za rok. Daria załamała się bo wiedziała, że nie da sobie rady z małą Nicol.*
Liam : Słońce naprawdę przepraszam, przecież wiesz że chciałbym zostać z wami ale nie mogę.
Dara : Tak wiem ale ja nie dam rady sama wychować Nicol.
Liam : Nie będziesz sama za rok ja przyjadę i ci pomogę
Daria : Za rok ? Za rok to ona nie będzie wiedzieć kim ty dla niej jesteś wiesz ? http://31.media.tumblr.com/6ada1229a3dc7443ae85c0137d5293be/tumblr_mkdicwhuby1r44gd2o1_500.gif
Daria : A kiedy wyjeżdżasz ?
Liam ….
Daria : Liam odpowiedz mi ?!
Daria : Coooo ?! Ty chyba teraz żartujesz sobie ze mnie
Liam : Nie ja nie żartuję
Daria : Czemu wcześniej mi nic nie powiedziałeś ??
Liam : Bałem się
Daria : Wiesz co daj mi spokój !
Liam : Co ? Daria nie rób tego
Daria : Wyjdź  stąd
Liam : Proszę cię nie zostawiaj mnie
Daria : Wyjdź Liam nie widzisz togo jak mnie zraniłeś ? Urodziło nam się dziecko a ty mnie zostawiasz i jedziesz w jakąś roczna trasę ?!!
Liam : Ale to nie moja wina
Daria : Rozumiem ale to twoja wina, że nie powiedziałeś mi tego wcześniej
* Rozpłakany Liam wychodzi z domu zostawiając Darię i małą Nicol. Chłopak nawet nie pożegnał się kiedy wyjeżdżał w trasę.  Załamana Daria napisała mu sms-a, że jak skończy się trasa to nie ma po co przyjeżdżać ponieważ to już jest koniec. Liam po odczytaniu tego sms-a dzwonił cały czas lecz dziewczyna nie odbierała. Załamany chłopak nie wahał się dłużej i zostawił chłopaków samych w trasie ponieważ powiedział, że nie może wytrzymać tej rozłąki ze swoją ukochaną i dzieckiem.
Daria była na spacerze kiedy wróciła zobaczyła to https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1185433_555398277846664_1612711953_n.jpg rozpłakała sie i usiadła na kanapę. Po chwili poczuła jak Liam ją obejmuje.
Daria : Liam co ty tu robisz ? Nie powinieneś być w trasie ?
Liam : Jestem tu ponieważ nie mogę stracić takie osoby jak ty
Daria : Ale przecież my się roz….
Liam : Ciii…. Nic nie mów * delikatnie całuje Darie w usta *
Daria : Słuchaj Liam to kochane, że tu przyjechałeś ale co z trasą ?
Liam : No cuż ona trwa ale beze mnie
Diara : o nie nie nie kochany jedziesz na trasę ponieważ fani będą smutni
Liam : Słońce ale co z tobą i Nicol ? 
Daria : My jakoś sobie damy radę ;)
Liam : Dobrze ale po jednym warunkiem ;)
Daria : Jakim ?
Liam : Codziennie będziemy rozmawiać przez skypa  http://media.tumblr.com/tumblr_m7bvcsmJTW1qeitqh.gif
Liam : No ;D kocham cię
Dara : Ja ciebie też ;)

* Liam dotarł na koncert i był bardzo szczęśliwy gdyż Daria dała mu jeszcze jedną szansę. Tak jak Daria mu obiecała rozmawiali codziennie przez kamerkę i w ten sposób widział jak jego kochana córeczka rośnie z dnia na dzień.  * 

                                                 KOMENTUJCIE !!! ;d  

1 komentarz: